Java

Underbart väder / Plugg

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och pluggar. När vi missade en timme inatt, det kändes för nu ligger jag väldigt mycket efter i plugget. Åh jag orkar verkligen inte... Men jag har väl mig själv att skylla när jag inte kan få saker gjort utan bara skjuter upp det hela tiden.

Men tänkte köra ut till Maja en sväng idag i alla fall och fotografera henne och Cherry. Så det kommer bli ännu mer bilduppdatering idag. Kanske en film, vi får se vad Maja vill ha. Jag vill bara önska er en fortsatt bra dag.
/Ylva
Miss my pony :'(<3

Kommentarer

  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    sv: vad fick du för hörlurar?:D

    Mina är verkligen kanon, nu är de nästan så att ja mer lyssnar på musik på datan än att göra något på datan ;) haha :D

    kramis♥

    2012-03-25 | 12:59:02
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
  • Emma - Hästblogg säger:

    FILM :D

    2012-03-25 | 14:08:55
    Bloggadress: http://piledalsideal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: