Java

topp fem-favoritbloggar.

Kategori: Allmänt

Kommer ni ihåg när jag skrev det här inlägget? Det var ett tag sen och jag har ändrat på den där listan ganska mycket. Eller, jag läser alla de bloggarna dagligen, bara för att jag är van vid det men jag är inte lika fast vid alla fortfarande.

1:a, den allra första bloggen jag klickar mig in på när jag startar datorn är nattstad.se/Sanna.Östangård. Hon är grym, det lär ni veta så fort ni klickar er in där. Ni får hjälpa mig så hon glömmer sina planer på att lägga ner! :) 

2:a, när jag klickar mig in på bloglovin, så har jag en speciell ordning som jag måste läsa bloggarna i. De bästa är sist, så jag tar det bakifrån. linnolsson.se är alltså den bloggen jag har fastnat mest för. Linn är helt grym, hon är bloggvärldens ärliga person. Hennes deepshit inlägg sitter kvar i huvudet på mig i flera dagar efter jag har läst dom. Grym är ordet! 

3:a, nummer tre på listan av mina favoritbloggar är självklart johannagrant.se. Hon har gått rakt uppåt för mig, och jag gillar verkligen hennes sätt att jobba med sina hästar. Hon har också unghästar och jag tycker det ä väldigt nyttigt att läsa vad hon jobbar med och vad hon lägger fokus på. Toppen! 

4:a, fyra på listan är livetsomelin.se. Elin har ju också haflinger och har kärat ner mig totalt i hennes Luizza. Den hästen skulle jag gärna vilja ha stående i mitt stall. Elin rider henne på ett väldigt bra sätt och jag lovar er att de här två kommer nå långt! Jag älskar att läsa hennes inlägg med utvärderingar från ridpass! :) 

5:a, nummer 5 får bli gennes.se bara för att Sofia har en sådan otroligt skön humor! Hon är även den utav de bloggerskor som jag tycker rider bäst, hennes sits skulle jag gärna vilja ha. Pricken över i:et är att hon är så himla go och jag skrattar ofta åt hennes kommentarer och tankar åt olika saker. Skön tjej det där! 

/Maja



Kommentarer

  • Elin säger:

    Naaw va söt du är! :D <3

    Svar: Haha, jag är helt fast! :) Ni är så duktiga så! :D
    Maja & Ylva

    2012-08-16 | 21:22:45
    Bloggadress: http://livetsomelin.se

Kommentera inlägget här: