Java

2012-08-22

Kategori: Allmänt

Är otroligt seg nu ikväll, känner att det fortfarande sitter kvar en hel del mjölksyra i benen sen idrotten. 
Idag har Cherry fått nya skor, jag hoppas att hon uppförde sig ordentligt mot bästa hovisen! Så nu är vi helt fit for fight igen! Har inte velat rida särskilt mycket de senaste dagarna då skorna har suttit väldigt löst och ville inte att hon skulle trampa av sig dom.. 
Imorgon har vi sovmorgon till 10.10 och sen har vi en lektion innan det är dags för skattjakt! Jag hoppas att det är roligt :) 

Jag funderar på om jag ska slänga mig i sängen och glo lite på One Tree Hill, har ändå inget att göra så..! 

Vi hörs förmodligen imorgon, vet inte när jag kommer hem men det lär ni väl märka! 
Ni är bäst! ♥

/Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här: