Java

torsdag igen

Kategori: Allmänt

Ännu en torsdag i mitt liv, såg ungefär likadan ut som alla andra. Det som var annorlunda var att idag på slöjden målade vi brickor med filmjölk istället, det var faktiskt väldigt kul. Det var bara att måla hela och sen leka med olika mönster, om man inte blev nöjd så var det bara att måla över igen. Jag höll på länge innan jag blev nöjd. Resultatet blev ändå ganska coolt :) 

Nu har jag äntligen skrivit klart min svenska som ska vara inlämnad nästa vecka, ska ta tag i so:n med som också ska vara inne nästa vecka. Har ungefär halva kvar så det går nog bra :)
Funderar på om jag ska ta och gå upp till stallet och ut på en promenad med min lilla häst.. 

Imorgon är det äntligen fredag igen, veckorna går hur fort som helst. Lördag kommer tillbringas med min Ylva, det kommer bli awesome!
Ännu en vecka mindre att räkna ner inför Stockholm! :D



/Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här: