Java

tjugotredje mars tvåtusentolv

Kategori: Allmänt

Vädret är lika underbart idag som det var igår! Jag ska snart ta mig upp till stallet och ut och promenera med min lilla pärla för att hon ska få sträcka på benen, antar att det är lite träningsvärk sen igår i kroppen. Efter det ska jag provrida den andra hästen som står i stallet, jag tror att hon kan bli riktigt fin med lite jobb. Får se hur det går, kanske gör en liten utvärdering sen. 
I eftermiddag ska jag försöka hinna med lite plugg också, även städa mitt alldeles för stökiga skrivbord. 

Idag sänder jag en extra tanke till Ylva, förstår att det är otroligt jobbigt, men hon kommer få det bra. Jag lovar!
KRAM 


together we are strong

/Maja

Kommentarer

  • Annika - drömmen om 11 barn säger:

    Ah okej... är det någon av hästarna på bilden som är din tro?

    2012-03-23 | 11:55:48
    Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: