Java

here i am!

Kategori: Allmänt

Hej! 
Har ni saknat mig? :)
Jag har inte riktigt haft tid att blogga under de här två dagarna, har först och främst knappt varit hemma och all ledig tid har jag lagt på att plugga moppe. Försökte slänga in ett inlägg från mobilen förut i skolan, men nähä det hade inte min mobil lust med. 
Idag blåser det storm och vädret har bara varit allmänt konstigt.. 
Jag var faktiskt med på gympan för första gången denna terminen idag, de var styrketräning så jag gjorde lite andra övningar som inte skulle vara farligt för min axel. :) 
Vi är förresten lediga onsdag, torsdag och fredag denna veckan så ska försöka uppdatera er bättre då. 
Nu ska jag på massage så ni får ha det fint!

/Maja

Kommentarer

  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    sv: hihi,ja de är ju de :D

    hade nästan 1000 unika besökare dåå, men ja jobbade mycket med bloggen o hade en fritid då..gämför med nu när jag inte har någon fritid alls utan bara plugg :/

    kramis♥

    2012-03-19 | 18:32:21
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: