Java

Godnatt världen

Kategori: Allmänt

Tänkte krypa till korgs nu. Tröttheten börjar komma ikapp mig, försov mig i morse. Jag upptäckte att jag aldrig ställde något alarm igårkväll. Men vaknade som tur va av mig själv, dock sådär 30 minuter försent.

Ikväll har det blivit en hel del bildredigering. Så ni kommer få lite bilduppdatering nu i helgen. På fredag, lördag och söndag så kommer det att komma upp lite bilder på Maja och Cherry. Så håll utkik.

Jag är ju som sagt också ledig imorgon och på fredag. Så jag har också fått långhelg nu. Och imorgon kommer ju då Maja hit med Cherry. Så då ska vi rida låångt. Fika med oss kanske? Mums... Haha tåls att fundera på. Jag älskar det fina vårvädret btw. Det var varmt idag i alla fall.
/Ylva
Hihi blev denna bild då jag provkörde Majas moped, då var det också underbart skönt väder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: