Java

1 på miljonen

Kategori: Allmänt

De bästa människorna i min tillvaro just nu. Jag inser att jag inte känt någon utav dom mer än 1 år. Men endå så känner jag mig så nära alla tre. Jag kan inte säga att den ena är viktigare än den andra. För alla är precis lika underbara men alla på så olika sätt. Just nu så är dom det bästa jag har.

Linnea Forslin
Har nästan känt varandra ett år nu snart. Och jag kan ärligt säga att hon nog är den kompis som jag har lyckats hålla en riktigt bra vänskap med under en så lång tid med en så pass lång distans som det är mellan oss. Det känns så underbart roligt. Vi är lika, båda är korta, rider ungefär lika bra, har samma syn på mycket och det bästa av allt, exakt samma godissmak :D 

Hon är en tjej som jag kan berätta alla mina saftiga hemligheter för. Det känns alltid lika roligt. Och trots att vi bor så långt ifrån varandra så har vi ändå kunnat åka och hälsa på varandra och det känns väldigt bra. Vi har alltid roligt ihop och jag saknar henne ofta. Hon är 1 på miljonen och hon är min vän

Maja Erlandsson 
Vad kan jag säga, vi har levt exakt samma liv men på olika platser. Vi bor bara någon mil ifrån varandra men ändå aldrig träffats tidigare. Vi har upplevt precis samma saker blivit behandlade precis likadant. Hon är en människa som förstår mig och jag kan också förstå henne. Vi kan verkligen prata om allt. Hon hjälper mig, jag hjälper henne så enkelt är det. Jag har aldrig förut litat på någon som jag gör med henne.

När jag är med henne så kan jag vara mig själv. Jag kan öppna upp mig helt, vi har inte känt varandra länge men det känns som hela livet. Jag tror inte att den här tjejen vet vad hon betyder i mina ögon. För utan henne hade jag fortfarande inte vetat vem jag var. Men nu vet jag, tack vare henne. Hon är 1 på miljonen och hon är min vän


Frida Göthberg 
Min galna Frida! Vad kan jag säga, vi har bara så kul. Jag tror aldrig att det har gått en dag som vi har umgåtts utan att vi har skrattat någon gång. Vad vi än gör så har vi alltid roligt. Vi kommer bra överrens och jag har aldrig så här kul med någon annan. Vi är också båda extremt godisberoende vilket har samma effekt på både henne och mig.

Hon är min vardag, hon är den som gör det värt att stiga upp på morgonen och masa sig till skolan. Hon är den som gör skolan till en roligare tillvaro. Vi har inte heller känt varandra länge men vi har träffats varje dag i stort sett. Och jag ångrar inte en enda dag. Hon är min vardag och är med och upplever mina hemligheter. Hon är 1 på miljonen och hon är min vän

/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: