Java

godmorgon, typ?

Kategori: Allmänt

Ja, för mig är det nästan morgon fortfarande, visserligen vaknade vi vid lite efter tio men har inte gjort någonting alls sedan dess. 
Om jag ska berätta lite om gårkvällen, kan jag börja med att säga att det var blött! Det var väldigt blött, men ändå roligt. Vi var några tjejer som hade bestämt oss att vi skulle vara nere vid sjön och grilla och så, och även fast det bokstavligt talat öste ner så var vi där! Vi grillade, och det blev sjö på tallrikarna när vi åt. Efter ett tag tröttnade vi och körde tillbaka till huset, där nästan alla lånade kläder och sen satte vi på en film och bara myste! 

Ylva följde även med mig hem och sov hos mig här inatt, det blev en del väldigt välbehövligt prat med min fina vän. Mysigt! 




/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: