Java

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Hann liksom aldrig uppdatera igår. Det var fullt ös hela tiden. Mamma och jag var i Kalmar under förmiddagen och kilade in en sväng på hööks för jag skulle ha fler skenor och bom hållare till hindren. Men givetvis så var allt slut -.-

Kom hem runt 2 tiden och då begav jag mig ner till sjön då pappa behövde lite hjälp vid invigningen av båtbryggan. Så jag satt där nere i någon timme.

Först därefter så stack jag ut till stallet, tog mig en promenad med ponnyn och tränade mycket för handen, att han ska stanna när jag stannar osv... Det gick faktiskt väldigt bra, han lär sig hela tiden.

Sedan var det 70 årskalas som stod på schemat. Så befann mig i Krokshult hela kvällen, trevligt var det. Så kom inte hem förrän runt 12 tiden. Så där har ni anledningen till ingen uppdatering.
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: