Java

we were meant for eachother

Kategori: Tankar

De här två personerna är två nyfunna otroligt bra vänner och jag har otroligt svårt att klara av en dag utan att prata med de. Mitt liv är annorlunda och mycket bättre med dessa underbara personer, och jag kan knappt i ord beskriva vad de betyder för mig, men jag ska ge det ett försök. 
Jag har pratat om dom förut, många gånger, men aldrig på det här sättet.. 

Sanna Östangård

Jag minns den dagen så väl, första gången vi skrev till varandra på Facebook, det var den sjunde april. Sedan dess har det bara gått uppåt. Hon är min tränare men hon är också en utav mina bästa vänner. Med Sanna kan jag prata om saker som jag har svårt att prata om egentligen, och hon är alltid den personen som förstår. Vi har haft våra små diskussioner och det är tack vare de som vi har kommit dit vi är idag. Den här tjejen kan jag lita på fullt ut, jag vet att jag kan säga allt till henne. Hon vet vad hon ska göra för att få mig på bra humör, och hon lyckas alltid med det!
Med denna fantastiska personen har jag alltid kul, på träningar, utanför hästarna. Alltid!  
Sanna, jag tycker om dig! 




Ylva Gustafsson

Det känns helt sjukt att säga att jag bara har känt Ylva sedan december förra året, det känns som vi har känt varandra hela livet. Med Ylva kan jag vara mig själv hela tiden, skratta så jag gråter eller gråta så jag skrattar, hon är alltid med mig. Vi har träffats väldigt många gånger och vår vänskap stärks efter varje gång. Jag förstår inte vilket tråkigt liv jag hade innan jag träffade Ylva, hon gör livet till en glad historia!
Jag blir alltid lika varm i hjärtat när jag helt plötsligt bara får den där supermysiga Ylva-kramen! Hon är absolut min allra bästa vän och jag skulle kunna skriva flera sidor om henne, om oss och om allt vi har gjort men det räcker med en mening. 
Ylva, jag älskar dig!



/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: