Java

Pengar och prioritet

Kategori: Tankar

Det finns mycket på min vill ha lista just nu. Jag funderar hela tiden på vad som är mest värt att lägga pengarna på. Jag har liksom planer som från en ny telefon till en bil till 8:onde säsongen av one tree hill till att beställa hem nya förstoringar på både Tino och Donald. Någon bild på Tino i alla fall. Sedan har jag planer på att skffa egna möbler då det kanske finns möjlighet för mig att flytta upp till vår övervåning där vi har en lägenhet också.

Allt som jag vill ha är en så stort skillnad på och det är så olika prioritet. Jag har ingen aning om vad som är viktigast. Men om jag ska ha råd med de riktigt dyra sakerna som en bil t.ex så måste jag verkligen spara länge. Och det är lite det som jag känner att då kan jag inte lägga massa pengar på en massa annat skit. Jag måste även betala träningar för Malin för dom vill jag inte gå miste om. Så jag känner att mina tankar har saker att fundera på helt klart.

/Ylva

Kommentarer

  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    sv: hihi, ja det var helt amazing, tackar :D
    kramis♥

    2012-07-19 | 10:16:19
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: