Java

Egen lägenhet

Kategori: Tankar

Just nu för tillfället så är en egen lägenhet ganska efterlängtad. Jag vill ha lite mer plats och få lite mer plats för mig själv. Kunna bestämma hur jag vill ha det i mitt badrum, i mitt kök, i mitt sovrum osv.

Vårt hus är byggt som två lägenheter. Vi bor på nedervåningen nu, vi bodde på övervåningen när jag var liten. Farmor och farfar har bott på övervåningen nu innan. Men jag har stora planer och vill väldigt gärna flytta upp. Hade varit så härligt. Ha en privat ingång och ett helt privat hus men ändå bo nära föräldrarna och kunna äta tillsammans osv. Ändå slippa vara ensam.

Tänk bara hur roligt att få inreda helt själv hur man vill ha det. Så underbart bra, så mina tankebanor går på helvarv. Men det hade ju inte varit fel att vinna lite pengar så man hade lite råd till möbler mm. Men ja, möjligheter finns ju :)

/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: