Java

Tino 28/1

Kategori: Film

Detta var nog det mest ostrukturerde ridpasset jag någonsin ridit. Haha, skulle hoppa lite men Tino fick en massa styltor hela tiden under framridningen. Gick in och tog på lite hovfett vilket faktiskt funkade ganska bra tillslut. Sedan hade jag ju ingen som kunde filma mig, haha och jag ville gärna få en ny film idag. Så jag tog stativet och kameran och satte den på vägen. Så därför är det lite dålig vinkel när jag rider fram som ni kanske kan se xD haha, sedan blev ju filmerna typ 10 minuter långa båda två. Så det har tagit ett bra tag att klippa ihop dom kan jag lova xD Men jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet. Haha, och när hon failar totalt på hindret så är det för att hon halkade med bakbenen så hon hann inte få upp frambenen så därför typ chrashar vi in i hindret. Men kolla på hela filmen för den är bäst i slutet :D hahaha Hindret ligger på typ 80 cm, när jag har lagt upp det sen förstås. Men det ser mycket lägre ut för att kameran är placerad på en höjd.
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: