Java

Johannaträning

Kategori: Two In One

Är så himla nöjd med dagens träning. Gick verkligen kanon, hon har utvecklats så mycket sedan förra gången jag tränade och det är så roligt att se utvecklingen med henne. Sedan fick jag en massa bra tips och råd hur jag ska fortsätta träna hemma. Så det ska vi se till att jobba mycket med, så hoppas vi att det kan utvecklas ännu mer. Hon har fortfarande lite svårt i galoppfattningarna och lite så. Men jag behöver lite annan teknik som jag måste öva in. Då tror jag att det kan bli riktigt bra. Imorgon sen så är det hoppträning. Det ska bli riktigt riktigt kul :D Har verkligen längtat efter att få hoppträna med henne. Så tummen upp på denna helgen :) Kanske också om jag ber snällt så kanske pappa kan filma lite när vi hoppar. Vi får se, vill inte lova något men kanske :D
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: