Java

Idébrist..

Kategori: Allmänt

Känns ju bra att vi har haft bloggen i en och en halv vecka och idéerna börjar redan ta slut.. Det kommer bli bättre sen när jag kan börja rida och kan bjuda på bilder och filmer, just nu får jag ju inte göra någonting i stallet själv. 

Idag händer det inte så mycket, framåt eftermiddagen åker jag iväg en sväng, vilket ska bli skönt :) Sen måste jag nog börja planera lite för imorgon, när skolan börjar.. Usch, jag vill verkligen inte börja igen! Jag vill har ett par veckor till med jullov, det har ju inte ens kommit ordentligt med snö, tråkigt!
Imorgon blir det ändå en ganska kort dag i skolan, ska däremot jobba lite efteråt.

De här killarna spelas för fullt i mina högtalare idag, man blir så glad av deras låtar :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: