Java

dålig ursäkt..

Kategori: Allmänt

Förlåt för min obefintliga uppdatering, igår var vi i Kalmar hela dagen och idag har jag varit hos Ylva som sagt. 
Elin och jag var på bio igår, vi såg New Years Eve. Den var helt okej, inte superbra men inte dålig heller. Kom hem sent och orkade inte starta datorn när vi kom hem. Idag har jag varit hos Ylva några timmar, var ju lite fotograf. Det är så kul att ta kort med en riktigt bra kamera! :)

Det är riktigt härligt att det äntligen kommer snö, dock gillar jag inte när det snöar men själva snön är super! Det blev en del riktigt bra bilder, då jag tycker det blir så fint ljus när snön lyser upp :) Synd att jag inte får rida än, rejsa i den djupa snön är min dröm just nu. Jag hoppas att det håller i sig till sportlovet för då måste jag väl ändå få rida?! 
Ikväll måste jag ta mig upp till stallet, kolla på Ponnyakuten och ta mig en riktigt lång varm dusch så jag kommer förhoppningsvis åter senare ikväll! 



/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: