Java

mina favoritbloggar

Kategori: Tips

Jag har ganska många bloggar jag läser dagligen, som jag bara har fastnat för. Tänkte dela med mig av de, ni kanske fastnar ni med :) 

Linn Olsson- Hon är grym med bra åsiktsinlägg och härliga bilder!
Sofia Genne- Hennes häst är väldigt fin och hon är nog en utav de goaste bloggerskorna jag vet, härlig humor! 
Johanna Grant- Snygga outfits och bra skrivna inlägg. 
Dressyrmupparna- En äkta hästtjej som jag är läser jag givetvis dressyrmupparna, den bästa uppdateringen finns här!
Olivia Magnusson- Alltid nya fina bilder, grym fotograf! 
Isabella Axelsson- Hon tvingar mig att läsa den.. Nää, Bella är grym på att fota och kommer ofta med massor av nya fina bilder :) 
Sanna Östangård- Grym tjej som kan formulera sig väldigt bra och skriver texter som berör!

Vad har ni för favoriter? Tipsa gärna mig! :)

/Maja 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: