Java

lång onsdag!

Kategori: Allmänt

Det här blev en lång onsdag, gick upp redan vid cirka åtta! Det är tidigt för att vara mig.. Har hållt igång ända sedan dess.
Vi hoppade även nu i eftermiddag och det gick kanonbra! Cherry tyckte det var superkul och hon var taggad till tusen. Efter några språng på ett par små kryss så kom hon verkligen igång och hoppade igenom hela kroppen med massor utav rygg. Det var en helt underbar känsla att sitta på, de första gångerna var jag inte beredd så då satt hjärtat lite i halsgropen! Vi hoppade bana på slutet och det gick underbart bra det med, galoppen var finfin och vi flög över alla hinder :D

Nu ikväll har jag och syrran gjort om lite i mitt rum så jag ska få mer plats på skrivbordet. Jag tyckte själv att det blev väldigt bra :) 



/Maja


Kommentarer

  • Moa säger:

    Bild på rummet? kramis :P <3

    Svar: Det ska jag fixa! :) Kram
    Maja & Ylva

    2012-08-16 | 14:25:09

Kommentera inlägget här: