Java

upp som en sol, ner som en pannkaka

Kategori: Allmänt

Den här dagen har varit otroligt lång men kul! Steg upp vid kvart i fem imorse, segt som bara den kan jag lova..
Har varit med Malin på tävling idag i Kalmar, det var som tur inte lika kallt som förra gången! Det gick hyfsat för henne, blev några stopp men det viktigaste är ändå att hon är nöjd vilket hon var. 

När jag kom hem igen åt jag lite snabbt för att sedan köra upp till stallet här hemma för ett dressyrpass i paddocken. Jag blev så otroligt taggad när jag såg alla så jag var bara tvungen att rida ;) 
Cherry var fin, formen börjar komma mer och mer och idag satt de flesta galoppfattningar. Visst, det var vissa saker som var sisådär, men det är de bra som man minns :) 

Nu sitter jag med färg i håret, ska snart skölja ur det och sedan kommer pappa hem med pizza. Fin lördag! :)

Vi slavade hårt för Malin idag så därför tog vi åt oss rätten att ta lite söta kort och ladda upp på facebook, inte mer än rätt! Eller? ;) Söta är vi i alla fall! 


Malin & Aquila

/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: