Java

Rainy day

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem och fått lite mat i mig, hostan är som vanligt. Jag vill bara att det ska bli bättre och allt kan bli som vanligt igen. Imorgon blir det nationella, vi hoppas på det bästa. Snart är det helg och det ska bli så himla underbart. Det blir ju långhelg till och med så det blir bara 3 skoldagar nästa vecka. Hur underbart? :D

Men aa ikväll så tror jag att jag ska fortsätta att rensa lite på mitt rum. Det är ju städat och så nu i alla fall och jag tog några lådor och gick igenom igår men har fortfarande 5 garderober att gå igenom plus några lådor till. Men det kommer bli grymt bra när det är klart. Har nog inte lyckats hålla mitt rum så här rent så länge. Men det är bra att det blir bättre ;)
Ha det bra! /Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: