Java

Nystädat rum

Kategori: Allmänt

Jag blir så sjukt rastlös av att sitta inne. Så nu har jag i alla fall försökt göra något nyttigt inne. Så nu har jag städat mitt rum och det behövdes kan jag säga. Särskilt damma... Här kommer lite före och efter-bilder ;)

Gjorde lite nya fiffiga saker. Bland annat satte jag upp en spik till min nyckel som jag alltid lyckas tappa bort. Så nu hoppas jag att jag kan lyckas hålla den på plats. Sedan fick jag en tennmugg när jag döptes som jag tycker är väldigt fin men har liksom inte haft något bra ställe att ha den. Men nu hade jag en platsblomma som har varit utan kruka jättelänge för jag har inte haft någon så liten. Men så jag klippte bara bort kanten på den bruna innerkrukan och så passade den perfekt i muggen. *Stolt :D Bara för det så plockade jag fram lite fler dopgrejer i tenn och det passade väldigt bra i fönstret. 



/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: