Java

Livet utan häst

Kategori: Two In One

Imorgon är det 4 veckor sedan Tino lämnde mig. Och det är helt galet vad jag saknar henne. Och jag har faktiskt inte suttit på en häst sedan den dagen. Det skulle bli av men det har hela tiden kommit en massa saker emellan. Först så var det helt galet mycket läxor. Sedan var det lov och då kom det bara en massa emellan hela tiden. Och nu har jag varit sjuk i snart en vecka. Så när jag blir frisk så hoppas jag verkligen att jag kan få komma igång och rida igen. Det hade varit så himla skönt. Vill bara få hoppa upp på hästryggen igen.

Men jag har hört av de nya ägarna många gånger och allt verkar helt perfekt. Så jag tror verkligen att Tino har hamnat på rätt ställe. Vilket känns väldigt skönt. Men det ändrar ju fortfarade inte på att jag saknar henne extremt mycket.
/Ylva
En utav de sista bilderna som togs på oss :')<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: