Java

Lenhovda-bon här!

Kategori: Allmänt

Skriver man så? Lenhovda-bon? Eller.. Lenhovdabon? Äsch, vafan.. skitsamma!

Eftersom Maja icke ville säga vem hon skulle till i Lenhovda, så tänker jag personligen berätta detta!
Jag heter Sanna och är 15 år och bor i en utav smålands bortglömda hålor, Lenhovda. Som nästan alla andra tjejer, så är jag hästintresserad och lägger nästa hela min fritid på de där fyrbenta, håriga sakerna.

Eftersom jag inte är direkt som alla andra.. eller är det bara alla andra som inte är som jag. Så tänkter jag inte skriva "det här har jag gjort idag......" Så var det detta ni var ute efter, så är jag ledsen över att göra er besvikna.. Nä, egentligen inte, men det låter bättre om man säger att man är det. Utan jag tänker istället säga att jag är fruktansvärt trött idag, och försökt förneka detta hela dagen, vilket inte gått så bra.
Så även om klockan bara är strax över 5, så tänker jag säga godnatt och sedan vinka av Maja! ;) Haha.. Så ja.. godnatt!

HEEEEEEEEEJ OSERIÖST INLÄGG!

/ www.nattstad.se/Sanna.Östangård

Kommentarer


Kommentera inlägget här: