Java

Ridläger, dag 4.

Kategori: Allmänt

Dag 4, alltså sista dagen på ridlägret. Det sved lite, jag ville inte att allt detta roliga skulle ta slut..

På morgon började vi med programridning, bara stämde av så att allt satt inför riks. Det kändes otroligt bra, formen var med oss genom hela passet och vi fick till några riktigt bra galoppfattningar. Finns inte så mycket mer att säga om det passet, jag är nöjd över det! 

På eftermiddage lastade vi in hästarna i transporten och åkte ner till havet för att bada med hästarna. Precis när vi skulle åka började det regna, men det sket vi i. Vi badade i alla fall! De flesta hästarna tyckte det var superroligt och nästintill kastade sig i vattnet. Cherry var lite mer tveksam men efter lite övertalning stod även hon i vattnet och lekte! Det var så himla kul! :) 

Sista kvällen avslutades med pizza i hamnen i Lysekil, och så mycket som jag skrattade då vet jag inte när jag gjorde sist! Jag kunde knappt andas där ett tag. Tänk att på fyra dagar finna varandra bra så vi kunde skratta tills tårarna kom! De tre andra tjejerna var alla otroligt härliga, jag fastnade speciellt för en utav de men allihop var riktigt sköna brudar! Jag vill göra om det, nu! 




/Maja

Kommentarer

  • Elin säger:

    Ni är inte sugna på en ny design?:D I så fall så gör jag gärna en gratis, mejla gärna mig om du vill se förslag!:D

    2012-07-22 | 18:22:24
    Bloggadress: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: