Java

Önskelista

Kategori: Allmänt

Min födelsedag snart ju, 14 augusti. Mindre än en månad kvar nu. Kanske ska börja fila lite på en önskelista. Några saker vet jag redan att jag önskar mig. Men vissa saker måste jag ändå köpa själv för att de är allt för dyra att få i present, men tänkte att jag kanske kunde få några av de här småsakerna som jag önskar mig i alla fall. Här är massa bra och ha grejer som jag gärna vill ha och behöver.

* En locktång, som gör att håret blir vågigt.
* Påslakanset till min dubbelsäng, äger typ bara ett påslakanset till mitt stora täcke.
* One tree hill 8:onde säsongen
* Framkallade bilder och ramar på donald och tino
* Bättre Radio
* Långärmad tävlingsskjorta
* Shortsdress
* Gummiband till att knoppa med
* Hästgodis
* Hårborste
* Fondation
* Benlindor
* Bärbar hårddisk
* En fin golvlampa att ha på mitt rum

Erkänn att det alltid finns en massa småsaker som man vill ha hela tiden. Så är det alltid att det är saker som tar slut och som man behöver mer av. Nu har jag verkligen tänkt till och kommit på lite småsaker som jag ska säga till alla att jag önskar mig sen istället för att säga vet inte. Tycker det är så tråkigt att behöva säga det hela tiden. Eller att säga enbart en sak och så är man typ säker på att man får det. Då är det roligare när man inte har en aning om vad man får :)

Annat som jag behöver som är onödigt dyrt att önska sig och som jag vet att jag ändå inte kommer få, där har vi istället en helt annan lista som jag själv kommer få prioritera och spara till.

* Iphone
* Ridstövlar
* Vita ridbyxor
* Bil
* TV (Har just nu en tjocktv men hade gärna lagt pengar på en platt-TV som är bara min)
* Ny madrass till min säng

Ja som sagt, tänker jag lite så kan jag komma på hur mycket som helst som jag skulle vilja ha. Men ja vi får se helt enkelt vad som kommer att prioriteras först.

/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: