Java

lycklig!

Kategori: Allmänt

Sov till klockan elva idag, var skönt att få ta igen lite av den sömnen som jag har missat under veckan. Har städat lite och börjat plocka lite i kläderna som ska med till riks. Har insett att jag nog behöver ett par nya vita ridbyxor, plus några andra saker. På tal om ridbyxor, jag hittade mina gamla älskade helskodda ridbyxor idag! Jag hade ingen aning om att jag hade sparat de, för det är ett stort hål på ett ställe.. Men nu har jag lagat hålet och nu kan jag använda de igen, åh va glad jag blev! :D 

Ylva kommer hit i eftermiddag, har ju inte träffat henne på en hel vecka, så hon är väldigt saknad! Vi ska ut och skritta hästarna, så den mjölksyran och träningsvärken som sitter kvar i Cherrys kropp försvinner.
Imorgon får hon vila, på tisdag är det visningsövning som gäller, onsdag hade jag tänkt att Sanna ska rida henne, torsdag är det visningsövning igen och på fredag åker vi! 



/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: