Java

Knoppa till tävling

Kategori: Tankar


Vad tycker ni om att hästen ska vara knoppad till tävling?

Jag måste säga att till dressyrtävling så är det självklart, då ska det se extra prydligt ut och självklart ska hästen vara knoppad. Men hoppning tycker jag är svårare. Det känns som att det inte alls är särskilt många som har knoppar när det gäller hoppningen. Att det är desto fler som har utsläppt. Men jag måste säga att jag tycker faktiskt att det är snyggast med knoppar i hoppningen också. Det är ändå tävling och det ska se snyggt ut, det är fin åsikt.


Ph from google.

/Ylva

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Det är många som står över knoppar till hoppningen pga att de är lätt att de går upp eller ser konstiga ut. Jag är en utav det.
    Sen är det snyggast om man har ponny med utsläppt.. Ser lite busigt ut ;)

    Svar: Som sagt, kan vara en smaksak. Jag har lite blandade känslor till det ;)
    Maja & Ylva

    2012-07-20 | 14:41:49
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Sanna.%C3%96stang%C3%A5rd

Kommentera inlägget här: