Java

home sweet home

Kategori: Allmänt

Är nu äntligen hemma igen! Det var en lång dag igår och en ännu längre idag känns det som. Igår var det hoppning och dressyr, Cherry var så sjukt taggad! Dressyren gick hyfsat bra, är nöjd men det kunde gått bättre. Fick 57,40 %, galoppen sänkte reslutatet en hel del men det visste jag redan innan.. 
Hoppningen gick också bra, känslan vi hade genom hela banan var underbar och hon hoppade superbra! Vi hade lätt klarat att hoppa högre, men kändes bra att ta det på den säkra sidan ;) 

Har varit lite småstressad hela dagen, det är först nu jag har kunnat lugna ner mig lite. Det gick superbra att springa idag, sprang med både Fiorella och Cherry. Cherry fick 38 p, helt godkänt, hon är ju stamboksförd med 39 så jag är nöjd ändå :) Red även kadrilj idag, den gick också bra trots att vi bara hade ridit igenom den en gång innan :) 

Så måste jag även säga att jag fick ett pris själv. Pris för Bästa unga visare! Det kändes superbra, jag har ju trots allt inte gjort det här så många gånger än ;) 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Kul att det gick så bra för er :) trevligt att träffa dig och din fina Cherry!

    Svar: Tack! Jag är faktiskt ganska stolt över att jag blev bästa unga visare eftersom det var första året jag visar häst själv! :) Detsamma, och grattis till BIM-titeln i år igen :)
    Maja & Ylva

    2012-07-22 | 11:34:16
    Bloggadress: http://livetsomelin.se

Kommentera inlägget här: