Java

back to life.

Kategori: Allmänt

Hej igen!
Jag har helt medvetet skippat bloggen de här dagarna, har varit i Oskarshamn hos morfar och jag brydde mig inte om att göra tidsinställda. Ylva verkar också har tagit lite paus, vet inte riktigt vad hon har gjort men ;) 
I torsdags började jag och Ylva smida lite planer, får se om det går vägen, hoppas verkligen det! Vad det gäller får ni inte veta än.. 

Cherry har vilat veckan som har gått, och nästa vecka ska jag rida igen, inte alls lika hårt som innan men måste ändå fortsätta jobba på en del saker. Det kommer mest bli lattjolajban i skogen! :) 

Hoppas ni har haft några goa dagar i solen, för det har jag haft! :)


Saknar er brudar! ♥

/Maja

Kommentarer

  • emma hellgrenn säger:

    SVAR: okej ja!

    Ja det tycker jag absolut du ska göra :D
    då blir jag glad :')

    2012-08-05 | 14:54:19
    Bloggadress: http://emmahellgrenn.blogg.se
  • emma hellgrenn säger:

    SVAR: okej ja!

    Ja det tycker jag absolut du ska göra :D
    då blir jag glad :')

    2012-08-05 | 14:54:58
    Bloggadress: http://emmahellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här: