Java

Zombie

Kategori: Allmänt

Rubriken talar exakt så som jag känner mig. Jag känner mig bara tom på något vis. Aja, snön försvinner nu igen, när det regnar. Vädret är verkligen deprimerande. Känner inte för att rida i detta väder så hoppas verkligen att det går över. Får bli att sitta inne och plugga idag. Jag bara skjuter upp saker hela tiden nu. Känns inte bra. Men samhällskunskapen ställer så svåra och hemska frågor. Så man orkar aldrig ta i tu med det. Men skriver jag en fråga idag. Då ligger jag nog sätt så bra till.

Jag skrev ju aldrig något om ridningen igår men den gick faktiskt rätt bra. Dock när jag kollade på filmerna så var ju min sits helt hemsk rent ut sagt. Men men, då vet man vad som ska förbättras. Filmen skulle ju kommit upp igår. Men det är bara jag som har ett videofy konto. Men vi ska ordna det så att Maja kan lägga upp filmer där också.

Jag är faktiskt just nu väldigt sugen på att beställa hem 3 säsongen av One Tree Hill. Haha, det är hemskt vad beroende jag är. Men tänkte försöka samla på mig alla säsongerna. Aja, jag ska ha pengar till det också. Tragiskt nog. Hovslagaren måste komma nu någon dag också. Så då går det lite pengar där också.
Ha det bra!
/Ylva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: