Java

Nyttig!

Kategori: Allmänt

Hej! 

Har inte alls hunnit med bloggen idag, har städat och varit ute och sprungit med lite styrketräning efter det. Magmusklerna är verkligen det viktigaste när man rider, så dom måste jag träna upp igen nu. Imorgon blir det nästan samma sak gjorda plus lite plugg inför svenskaprovet på måndag. Grammatik.. Inte så roligt men nödvändigt, tyvärr. Fick också reda på för ett par dagar sen att vi kommer ha nationellt prov på min födelsedag, inte okej! Hoppas att det är lätt i alla fall! 
Om en stund får jag väl följa med upp till stallet och ta in dom små hästarna, ska passa på att mysa lite med min lilla ponny :) 
Förhoppningsvis är det fint väder imorgon så då kanske jag kan försöka fånga några nya kort på Cherry, när det inte blir mycket hästrelaterade inlägg från min del :) 

Nu ska jag äta, ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: