Java

At home

Kategori: Allmänt

Haha, måste förklara mig om förra rubriken. Jag frågade vad jag skulle ha för rubrik, och så säger Almida; Äta barn! Så då blev det det, vi är lite lustiga i vår klass om jag får säga det själv.... ;) Glömde dock förklara det i inlägget, smart som jag var. 

Aja, vi kom nyss hem i alla fall.. Vi = Maja & Matilda :) Hade stor lust att ut och springa, men vädret är inte särskilt lockande längre.. Snö och blåsigt, hatar när det blåser!
Har inte så mycket mer att berätta för er, eller jo, tänk gärna på mig när ni sitter inne i värmen och jag står ute i kylan och leder julgransraskningen!

Puss och kram skumbanan / Maja & liiiiite Matilda :)


är stolt fotograf till denna bild så Matilda bjuder! :) 
P.S Hon saknar sitt långa hår! D.S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: