Java

Tino 24/2

Kategori: Allmänt

Kan säga att det kändes som att hon skulle ta livet av mig idag. Åh den dumma lilla ponnyn. Har ju inte ridit ut i skogen med henne på länge, och därför så börjar hon att testa mig ordentligt nu. Och den här ponnyn har en enorm vilja, tro mig -.- Så jag hade en ordentlig uppläggning med henne idag. Men i slutet gick hon faktiskt riktigt fint tillslut. Jag kände att jag verkligen behövde något annat att tänka på idag. Och tro mig, det kan man lugnt säga att jag fick.. Nu börjar ju vädret tillåta lite mer så nu blir det förhoppningsvis lite mer ridning också. Kanske till och med åka ut till paddock någon dag? :)
/Ylva

Kommentarer

  • felicia säger:

    Hej, kolla gärna in på min blogg och ställ en fråga eller två på min frågestund, det skulle vara guldvärt! :D

    Kram /Felicia

    2012-02-25 | 10:51:17
    Bloggadress: http://ponniehjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: