Java

tänk hur roligt vi har haft!

Kategori: Allmänt

Häromdagen satt jag och tänkte på massor utav gamla minnen, jag kan säga att jag skrattade en hel del! 

Jag har haft så mycket roligt tillsammans med Bella! När vi var yngre umgicks vi supermycket, och vi gjorde nästan allt tillsammans. Jag kan inte räkna till hur många timmar vi satt och spelade Sims, det var vårt liv på den tiden.. Vi var helt beroende! Haha, och alla lekar vi hade på studsmattan.. x) 
Även då var vi väldigt mycket ute i stallet och borstade på hästarna, och jag var även med ett par gånger när hon körde. Det var riktigt kul! :) 
Jag kommer på mig själv med att skratta åt alla tokigheter vi har gjort, det är helt sjukt vad mycket man hinner med under några år! 
Även på senare år har vi gjort en hel del knäppa saker tillsammans, det enda vi gör är att skratta! :) 


Åh, vad jag kommer sakna att ha dig i klassen! Du är bra! ♥

/Maja

Kommentarer

  • Isabellasphotographing säger:

    hahahahah ååååh!
    kommer sakna dig med ♥

    Svar: senaste gången vi skrattade så vi nästan dog var inte alls för länge sen ju! IJustWantToBeCool! x) du är grym hoppas jag att du vet! <3
    Maja & Ylva

    2012-08-14 | 21:34:12
    Bloggadress: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
  • Isabellasphotographing säger:

    sv: hahahahaa omg deras videor var ju så dåliga!!
    kram

    Svar: ahahaha, trötta var vi, men kul hade vi! x) Kram
    Maja & Ylva

    2012-08-14 | 22:53:33
    Bloggadress: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här: