Java

slappdag, det behövs också ibland!

Kategori: Allmänt

Ja, precis som rubriken lyder fick det här bli en lugn dag. Har inte gjort så mycket mer än att rida, vilket tog ca två timmar! Var ute i skogen med kusin Anna, och vi busade av hästarna lite med några härliga galopper! 

Nu har jag suttit och tittat på massa fina saker som jag skulle vilja införskaffa mig till hösten.. Men jag ska försöka hålla mig och inte köpa mer än nödvändigt innan vi åker till Globen. Eftersom jag knappt handlade någonting förra året ska det bli desto mer i år, tur att jag har Ylva med mig som smakråd! :) Så det gäller att spara pengarna, då det brukar gå åt en hel del när man väl sätter igång och shoppar..!
Jag skulle vilja införskaffa lila schabrak+lindor, då det passar otroligt bra på haflinger! :) 



/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: