Java

mitt bästa sommarminne

Kategori: Allmänt

Jag har så otroligt många bra minnen från alla somrar, men jag väljer ett från denna sommaren. Sommaren är visserligen inte helt slut än, men jag tror inget kan slå det!

Sista kvällen på ridlägret, pizzamys i hamnen i Lysekil! Världens goaste tjejer, och den härligaste ridläraren man kan ha. Det var kallt och vi frös, men vissa stunder skrattade jag så jag grät! Jag vet inte vad jag skrattade åt, jag minns bara att det var så himla roligt! Det gjorde lite ont i hjärtat att veta att det var sista dagen tillsammans, men vi gjorde det absolut bästa av det! 

Filip (han var inte med på lägret, men fick vara med oss snälla tjejer i alla fall!), Linn, Johanna, jag och Cornelia. 
Jag saknar dessa brudar så himla mycket, och önskar att tiden bara kunde spolas tillbaka och stanna där, v.28. 


Ytterliggare några bilder, som får mig att längta tillbaka ännu mer!

/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: