Java

människor

Kategori: Tankar

Det finns olika grupper av människor. Snälla människor, duktiga människor och vackra människor. Det är oftast den gruppen man tycker bäst om, man drar sig oftast till de snälla människorna. 
Sen finns det också människor som inte bryr sig om vad andra tycker, idioter rent ut sagt. De människorna vill man helst slippa träffa, och när man träffar dom vill man bara ge de en stor smäll. Ge dem vad de tål!
Sen finns det människor som är någonstans där mittemellan. De människorna är oftast osäkra på sig själva, de vet inte vilken grupp de ska tillhöra. 

Jag har träffat alla dessa människor. De jag gillar mest är de snälla människorna, de människorna betyder väldigt mycket för mig. Jag har också träffat "idioterna", de människorna är de värsta jag vet och jag skulle mer än gärna vilja slå ner dem. 

Frågan är, vem är jag? Vilken grupp av människor tillhör jag? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: