Java

tjabba tjena hallå, vi säger så.

Kategori: Allmänt

Hej alla fina människor! 
Min dag har varit bra, inga jobbiga lektioner direkt. I bussen hem lyssnade jag på musik i ett par riktigt bra hörlurar, tänk va mycket bättre musiken blir då. 
När jag kom hem pysslade jag med Cherry i över en timme. Tog fram ryktstenen, massageborsten och pälsglanset och körde igenom hela kroppen. Det var väldigt skönt tyckte hon, dock inte lika skönt för mig med hälften av all päls innanför tröjan.. Jag red också en liten runda barbacka, och oj va vingligt det var om jag jämför med Apollo! Hon var fin i formen, dock lite stark i vänster. Jag skrittade bara runt på halvlånga tyglar och myste i solnedgången :) 

Puss & kram skumbanan.

/Maja

Kommentarer

  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    mysigt :D



    sv: hih,ja våfflor är galet gott :D

    kramis♥

    2012-03-16 | 19:49:47
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: