Java

The end...

Kategori: Two In One

7/6 2009 - 23/3 2012
Idag runt 9 tiden så åkte min ängel iväg till sitt nya hem. Dom hade beställt en lastbil som kom och hämtade henne. Hon har gett mig så otroligt mycket och hon betyder något alldeles speciellt för mig.
De bästa tre åren av mitt liv. Att kunna binda upp ett så starkt förhållande. Tårarna bara rinner och rinner. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt att släppa taget. Men jag hade fullkomligt fel. Jag kommer aldrig att glömma henne, hon kommer alltid att vara speciell för mig. Alla minnen vi haft tillsammans som spelar förbi i mina tankar om och om igen. Men jag vet att hon kommer få det bra. Men det gör så ont just nu. Som att en del av mig saknas, en del av mig åkte med den där lastbilen idag på morgonen. Detta är något bland det svåraste jag gjort.
/Ylva

My best memories <3

Kommentarer

  • Ewa säger:

    Hej Ylva!

    Tack för en väldigt fin blogg som Ni har och alla vackra bilder!

    Jag var med och tog emot Tino när hon kom hit till Dalarna! Hon var helt lugn och började äta direkt när hon kom in i boxen, trots att hon hade rest hela dagen. Hon verkar vara en väldigt trygg ponny. Jag vill bara att du ska veta att hon kommer att bli väldigt väl omhändertagen på alla sätt! Jag har själv min shetlandsponny på foder hos Sofie som köpte Tino och ett bättre hem är svårt att få! Sofie är väldigt mån om sina hästar och tar väl hand om dem! Jag förstår också att det måste vara svårt för Dig att sälja din bästa vän! Jag har själv gjort det och fast det är flera år sedan så känns det fortfarande väldigt sorgligt! Men som sagt hon kommer att få det jättebra och vi kommer att skicka Dig bilder och mail, så att Du får veta hur hon mår och hur hon har det framöver!



    Kram

    Ewa & Sofie

    2012-03-23 | 22:28:46
  • Emma säger:

    vad tråkigt :(

    2012-03-24 | 13:06:24
    Bloggadress: http://piledalsideal.blogg.se/

Kommentera inlägget här: