Java

taggar till

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen kommit en bit med plugget, kan checka av matten, svenskan och idrotten på schemat. Jag började lite på tekniken men det var inte mycket jag fattade, får väl se om min snälla pappa kan hjälpa mig senare ikväll :) 
Nu hade jag tänkt sätta mig en stund med moppeboken, måste både läsa och göra frågorna i övningsboken. 
Hovis var ju här förut så då försvann två timmar. 

Haha, min häst är för go. Hon älskar verkligen hovslagaren, hon kan stå och nästan sova för att det är så skönt. Visst, ibland kan hon väl jäklas lite men i det stora hela så står hon stilla och är sådär snäll som bara hon kan vara! :D

Ikväll är det hoppning på schemat, denna gången är min axel ännu lite starkare, så här ska det då inte fegas! Förmodligen lär jag vara helt, totalt slutkörd när jag kommer hem. 
Hoppas ni har haft en bra dag i solskenet! :*
/Maja



hittade en härlig hoppbild från en tävling förra året. 
Då var det den allra bästa som fick ställa upp, Marabou! :) 

fotograf: Isabella

Kommentarer

  • bbecka säger:

    Gullig häst! :D

    Hoppas ni får en super bra dag!

    2012-03-21 | 16:03:41
    Bloggadress: http://rrebeckan.blogg.se/
  • moufieeh ♥ säger:

    sv; jaa :D

    okej, jag svarar på kommentarer :) allt bra?

    kram

    2012-03-21 | 17:05:54
    Bloggadress: http://moufieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: