Java

Rik

Kategori: Allmänt

Jag har börjat fundera lite, jag ska ju som sagt sälja Tino nu. Och jag börjar fundera lite på vad jag kommer spara pengar. Jag som alla andra hästtjejer älskar ju såklart att shoppa till min häst. Det är många gånger roligare än att shoppa till mig själv, faktiskt. Men nu kommer jag ju inte ha någon häst att shoppa till. Har som sagt redan slutat att shoppa en massa eftersom att jag ändå inte kommer att behöva det.

Tänk om jag kommer bli en sån typisk tjej som lägger alla mina pengar på kläder och en massa onödigt saker :O Haha nej då, allt ska väl vara lagom inom rimliga gränser. (Jag kan ju alltid köpa en massa snygga ridkläder) Haha, men jag känner att jag kommer slippa lägga en massa pengar på hovslagare. Det är ett stort plus. För det är så himla tråkigt att betala... Likaså kraftfoder. Så just nu går mina tankar att jag kommer bli rik :D haha dock tror jag inte att det kommer hålla så länge. Men ja, en ny telefon skulle jag i och för sig vara i bohov av. Men ja vi får se..

Tycker ni att hästarna tar mycket på er ekonomi?

/Ylva

Kommentarer

  • Petra säger:

    SV; jaa! jag älskar te :)

    2012-03-20 | 18:29:54
    Bloggadress: http://alwaystry.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Mig kostar det nästan ingenting att rida! Heheh..

    Rider ju i Köhl och det gör vi gratis, fast hästarna är som våra egna. Betalar ju dock mina ridkläder.. och lite småsaker som någon shabrak ibland ;)

    2012-03-20 | 21:10:44
    Bloggadress: http://myordinarydayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: