Java

ögonen går i kors

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag har äntligen pluggat klart, har suttit med moppeboken i cirka en timme nu, hade ju också kurs i två timmar förut. Dagen flöt på bra, och min väska är verkligen hur tung som helst just nu av allt plugg. Imorgon ska jag försöka uppdatera er massor! 
Även fast jag är ledig ska jag snart ta och dejta sängen för jag är så väldigt trött.. Får se om jag orkar läsa en stund, men förmodligen lär jag slockna direkt. 

Så, godnatt på er, statistiken är verkligen grym nu :) 

/Maja

Kommentarer

  • Annika - drömmen om 11 barn säger:

    Sv Jag har det great jag :) Ska nog sova snart dock - upp tidigt imorgon för att åka till djurparken som det ser ut nu :D Vad gör du imorgon?

    2012-03-20 | 23:23:01
    Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: