Java

lördag=helg

Kategori: Allmänt

Tog en skön sovmorgon imorse, pappa fixade utsläppet så jag skulle få sova. Nu har jag suttit i en timme och läst i moppeboken, efter en stund blir det alldeles för mycket i huvudet men det är bara att läsa och läsa. 
Jag tänkte ta och pallra mig upp till stallet och rida en runda på min underbara, hoppas hon sköter sig blåsten. Kommer inte ställa några krav, utan försöka hålla henne lugn och fokuserad så brukar det mesta komma av sig självt. Senare i eftermiddag ska jag köra lite moppe också, måste ju öva upp mig ;) 

Ha det fint!
/Maja

Kommentarer

  • Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

    sv: skulle fotat idag,men både ja o modellen va sjuka.. men har 2 större fotojobb i april :D Sen vanliga småfotojobb hela tiden ;)

    kramis❤

    2012-03-17 | 16:23:39
    Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: