Java

glad tjej!

Kategori: Allmänt

Dagen har varit toppen, underbar, awesome, ja allt du kan komma på! :) Jag, Ylva och pappa har varit i Kalmar hela dagen och verkligen shoppat loss, eller jag gjorde i alla fall.. Först var vi inne på Cheval, och gud va mycket snyggt det finns! Hade gärna velat ta med mig massor hem, men tyvärr var inte plånboken så tjock idag... 
Efter det åkte vi till Hööks, där vi gick ett bra tag. Det är alltid så svårt att bestämma sig ;) 
Vi kikade in en runda på Stadium och Gina Tricot med, även där lyckades jag köpa lite saker. Men som tur är så är min pappa väldigt snäll :D
Avslutades med restaurangbesök och bio, Hungerspelen! 
Filmen var faktiskt bättre än förväntat, boken är så sjukt bra så trodde inte att filmen skulle kunna förmedla samma saker men den var bra! 

Min dag har varit bäst med den underbaraste människan här omkring, loveu ♥

/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: