Java

A good feeling

Kategori: Allmänt

Dagen har som sagt, varit lite småjobbig. Det var mycket känslor på morgonen idag. Tino åkte och sedan åkte vi och lämnade hem Madonna också. Sedan är jag alltid så att när det händer något som jag tycker är sorgligt eller jag är väldigt ledsen, då jobbar jag och sysselsätter mig alltid. Så dagen har bestått utav att jag har tömt torvbädden i boxarna. Det är hemskt så tomt det ekar där inne nu. Sedan har jag mockat i hagen lite och tagit in elstängslet och lite sånt. Så jag har haft fullt upp. Dock har det hjälpt mig att förskingra tankarna. Så det har inte varit några större känsloutbrott direkt. Sedan nu ikväll så fick jag veta att hon kommit upp och att allt var jättebra och hon var jättelugn. Så nu är jag faktiskt väldigt glad! Jag ångrar ingenting, för jag tror att Tino kommer att få det helt kanon :)
/Ylva
Finaste hästen som finns :*<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: