Java

personer jag saknar

Kategori: Tankar

Det finns vissa personer i min närhet som betyder otroligt mycket för mig och som jag saknar ganska mycket just nu. De här personerna finns alltid för mig, och ställer alltid upp på vad jag än behöver. De här personerna är väldigt bra, väldigt bra! 

Emelie Adolfsson

Den här tjejen har jag gått med både på dagis och nu på högstadiet. Hon är genomsnäll och tänker på alla i sin omgivning. Hon är alltid positiv och har en härlig inställning till allt. Förut umgicks vi mera, vi red tillsammans och så, men nu på sista tiden har det inte blivit så mycket, vilket jag tycker är tråkigt. Det kommer kännas ganska tomt utan den här tjejen i min klass! 
Jag saknar dig

 
Ebba Olsson

Denna goa tjejen har jag nog inte nämnt tidigare, men hon är en otroligt gullig vän som jag har hittat under mina år i Lenhovda. Hon är också hur snäll som helst, väldigt pratglad och i allmänhet alltid glad. Vi har inte träffats så jättemycket men hon ligger mig absolut varmt om hjärtat. Till hösten kommer det nog bli lite tomt utan att få träffa henne varje onsdag.. :( 
Jag saknar dig



Sanna Östangård
 
Den här tjejen har jag definitivt nämnt innan, och kommer göra det massor av gånger till. För att beskriva henne får jag sitta en lång stund för att komma på de orden som passar in på henne allra bäst. 
Hon är snäll, förstående, glad och just nu väldigt saknad. Det är de senaste månaderna vi har pratat med varandra riktigt, innan har vi bara hälsat. 
Jag kan bara säga att hon är fantastisk.
Jag saknar dig



/Maja
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: