Java

TeamSL

Kategori: Allmänt

Kommer ni ihåg TeamSL? Sofia Genne och Linn Olsson tillsammans, som ett otroligt bra team. Jag följde den bloggen i ca ett år och var fast efter bara ett par inlägg. Sofia med hennes goa humor och fina bilder och Linn med henne mogna inställning till livet gjorde den bloggen till, enligt mig, den allra bästa. De skrev främst om deras hästar och ridning, men även många åsiktsinlägg om olika saker. 
Jag blev ledsen när de gick ut med att TeamSL var över, att de skulle gå skilda vägar och blogga själv. Först trodde jag inte att jag skulle fortsätta följa de här två grymma tjejerna, eftersom de tillsammans hade varit så mycket bättre än någon annan blogg. Men nu sitter jag här och läser både gennes.se och linnolsson.se varje dag. 



/Maja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: