Java

Tråkigt besked..

Kategori: Allmänt

Kom hem för någon timme sen. Var hos sjukgymnasten klockan 15, gjorde lite övningar med axeln och så fick jag det tråkiga beskedet att jag inte lär få rida på minst 4 veckor till.. Axeln måste bli mer stabil, och musklerna måste tränas upp. Får försöka hålla uppe min egna kondition, eftersom Cherry lär ju inte ha någon kvar.
Så tråkigt, jag hade hoppats på att komma igång lite smått snart. Fast det är bättre att den blir riktigt stabil och säker, så axeln inte hoppar ur led igen, det hade inte varit roligt!

Skolan gick segt, fick träffa vår nya engelskalärare, hon verkar vara bra som tur är :) Imorgon blir det Nybro, tagga elevens val sång! På morgonen ska vi även få våra inloggningsuppgifter till Dexter så vi kan lägga in våra val till gymnasiet. Det börjar närma sig nu, tror jag nästan är helt säker på vad jag ska välja.
Imorgon träffar jag även Ylva, skönt och få snacka lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: