Java

tisdag

Kategori: Allmänt

Jaha, då var ännu en dag avklarad. Gjorde mitt svenskaprov idag, det var enkelt så hoppas att det gick bra :)

Kom in för en stund sen och har precis ätit. Var uppe i stallet då Matilda och Candy kom hit och testade paddocken, hoppas hon tyckte den var bra. Dock hatar jag att det är så kallt ute, håller på att frysa fötterna av mig så fort jag går ut! Det går i alla fall mot ljusare tider nu, vilket är skönt :) Har inte varit ute och joggat på några dagar nu så det kliar i benen, men det får jag strunta i för ikväll har jag viktigare saker för mig.
Ska försöka hinna med att fixa några tidsinställda tills imorgon senare.

Ha en fortsatt bra tisdagskväll!
/Maja

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jodå jag tyckte den var jättebra å candy fick ju komma ut å se världen liten ;D

    2012-01-17 | 20:34:13

Kommentera inlägget här: